środa, 28 marca 2018

Droga moich łez

* * *
Są takie chwile kiedy twój głos wskazuje drogę moim łzom.
Kiedy otwierasz moją wrażliwą duszę i głaszczesz moje blizny.
Są takie chwile, gdy twój uśmiech znaczy więcej niż całe szczęście tego świata.
Kiedy twoje piękne oczy patrzą prosto w moje i nie ma w nich strachu.

* * *
Gdybyś rozumiał
Gdybyś wiedział
Gdybyś pragnął
Świat byłby łatwiejszy
Świat byłby kolorowy
Skąpany w szczęściu
Gdybyś kiedyś
A może dzisiaj 
Chciał uczynić mnie Twoją
Po prostu powiedz
Szepnij
Zawołaj

* * *
Za moją samotność nikt nie jest odpowiedzialny
Ani ja ani ty ani Bóg
Ona po prostu przychodzi w chwilach
Kiedy pragnienie miłości przesłania mi świat
I tkwi jak kolec w łapie lwa
I chociaż lew jest silny i potężny
Wielki i groźny
Sam nie potrafi go wyjąć

* * *
Gdyby ktoś postawił mi wybór
Pomiędzy tym, 
Abyś mnie kochał,
A wszystkimi skarbami świata
Wybrałabym twoją miłość
Wybór byłby dla mnie oczywisty
Bo cały mój świat buduje na miłości
Boga miłość jest fundamentem moim
Rodziny miłość jest kolumną moją
Przyjaciół miłość jest ozdobą moją
Lecz budowla bez twojej miłości jest
Pusta
Jak opuszczony dom
Nawiedzony złudzeniami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomiędzy

Czuję się rozbita pomiędzy jedną a drugą szczoteczką. Przemoknięta deszczem, który przytrafia się tak nagle I samotna w te noce, gdy przycho...