środa, 28 marca 2018

Modlitwa

Panie w tak wielu słowach uciekamy się do Ciebie
W końcu na tym polega nasza modlitwa
Ale nie dla mnie dzisiaj potoki nadzwyczajnych słów
Ja dzisiaj oddaje Ci to co mam
Oddaje Ci to co mnie zasmuca 
Oddaje Ci swoje łzy i siebie wtuloną w nadzieję
Oddaje Ci całą niesprawiedliwość i ludzi, którzy mają mnie w nienawiści
Opiekuj się nimi Panie
Opiekuj się tymi,których kocham
I tymi, których kochać tak trudno
Opiekuj się tymi, których opłakuje
I wybacz mi wielki Boże
Bo zgrzeszyłam
Tak wiele razy
W tak wielu miejscach
Bo zraniłam 
Tak wiele osób
Bo nie byłam
A może właśnie byłam?
W tłumie skandującym ukrzyżuj
I co z tego, że milczałam?
Zgrzeszyłam
Wybacz mi Najdroższy Przyjacielu
Bądź uwielbiony
W mym sercu
W mej pracy
W mym życiu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomiędzy

Czuję się rozbita pomiędzy jedną a drugą szczoteczką. Przemoknięta deszczem, który przytrafia się tak nagle I samotna w te noce, gdy przycho...