sobota, 31 marca 2018

Poszukiwany ogrodnik

Żebym była Twoja
Musisz rozebrać mnie z lawendy
Wyrwać mi białą różę
Poświęcić dla mnie twą topolę białą
Odzyskać mą dalię, którą utraciłam
I pozbierać dzielżany, które spadły na ziemię
Żebym była Twoja
Musisz uważać na gorczycę rosnącą w moim sercu
Na nagietek, który oplata moje piersi
Na wrzosiec, który zamknął mi usta
Żebym była Twoja
Musisz znaleźć klucz do mojego ogrodu
I pielęgnować we mnie te właściwe kwiaty
Wtedy dostaniesz ode mnie tulipany
Czerwone róże otulą Cię całego
A lipa ochroni nas przed światem


Wiktoriański słownik kwiatów:
*lawenda-nieufność
*biała róża- serce nienawykłe do miłości
*topola biała-czas
*dalia-godność
*dzielżany-łzy
*gorczyca- zraniono mnie
*nagietek-żal
*wrzosiec-samotność
*tulipan-wyznanie miłości
*czerwona róża-miłość
*lipa-miłość małżeńska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomiędzy

Czuję się rozbita pomiędzy jedną a drugą szczoteczką. Przemoknięta deszczem, który przytrafia się tak nagle I samotna w te noce, gdy przycho...