sobota, 31 marca 2018

Listy do kochanków

Nie umiem pisać listów do moich kochanków
Może dlatego, że ich nie posiadam
Nie mam zbyt wiele na swym koncie mile spędzonych poranków
Językiem miłości perfekcyjnie nie władam
Zresztą co miałabym im w tych listach pisać
Że według mnie noc była bardzo udana
Że wieczorem znów pragnę biodrami zakołysać
Że nie chcę jednej nocy, ale być mu do śmierci oddana
Ja nie umiem tak bez wiecznej miłości
Włazić komuś w pościel
I nie zostać już na zawsze
I wiem, że moja czystość nie jest pierwszej świeżości
Ale liczę, że jego zakochane serce będzie dla mnie łaskawsze
I że pokocha
I że przygarnie
I że wybaczy
I że nie odda nikomu
I że znajdzie dla mnie miejsce obok siebie
W naszym wspólnym domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomiędzy

Czuję się rozbita pomiędzy jedną a drugą szczoteczką. Przemoknięta deszczem, który przytrafia się tak nagle I samotna w te noce, gdy przycho...