sobota, 31 marca 2018

Jestem, myślę,pragnę...

Jestem
Jestem bardzo
Jestem bardzo zranioną
Jestem bardzo zranioną młodą
Jestem bardzo zranioną młodą kobietką
Myślę
Myślę bardzo
Myślę bardzo często
Myślę bardzo często o ucieczce
Pragnę
Pragnę bardzo
Pragnę bardzo aby
Pragnę bardzo aby ktoś
Pragnę bardzo aby ktoś odkrył
Pragnę bardzo aby ktoś odkrył moje
Pragnę bardzo aby ktoś odkrył moje piękno
Kocham
Kocham bardzo
Kocham bardzo tych
Kocham bardzo tych, którzy
Kocham bardzo tych, którzy mnie
Kocham bardzo tych, którzy mnie kochają
Wybaczam
Wybaczam bardzo
Wybaczam bardzo często
Wybaczam bardzo często tym
Wybaczam bardzo często tym, którzy
Wybaczam bardzo często tym, którzy mnie
Wybaczam bardzo często tym, którzy mnie ranią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomiędzy

Czuję się rozbita pomiędzy jedną a drugą szczoteczką. Przemoknięta deszczem, który przytrafia się tak nagle I samotna w te noce, gdy przycho...