sobota, 31 marca 2018

Tancereczka

Tańczyłam z diabłem walczyka

Na raz, na dwa i na trzy
Lecz zbyt cicho grała muzyka,
A diabeł okazał się zły

Tańczyłam taniec z aniołem 

Dzień cały może i dwa
Lecz pogubiłam rytm
Tym razem ja okazałam się zła

I teraz już nie tańczę

Bojąc się, że pogubię rytm
Lub ponownego cierpienia, 
Gdy tancerz będzie zły

Choć w sercu mam nadzieję, 

Że jest ktoś taki jak ja 
Kto marzy,choć już nie tańczy
Okaleczony przez lwa

I może kiedyś o świcie

Gdy las będzie szumiał pieśń
Zaprosisz mnie wtedy do tańca 
Na polanie wśród drzew

By w końcu pokonać strach

I lękom powiedzieć nie
By razem mylić kroki
I śmiać się z tego do łez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomiędzy

Czuję się rozbita pomiędzy jedną a drugą szczoteczką. Przemoknięta deszczem, który przytrafia się tak nagle I samotna w te noce, gdy przycho...