sobota, 31 marca 2018

Moja niecna intryga

* * *
Nie lubię kiedy mówisz, że jestem dobra
Bo nie znasz mnie wcale
I moich morderczych instynktów też nie znasz
Nie wiesz ile trupów mam w szafie

* * *
Intryga, intrygować, intrygujący
Intryga, zaintrygować intrygującego
Intrygę zakończyć
Intrygujący zaintrygowany przez intrygantkę

* * *
Miałeś kiedyś w duszy taki chaos,
Który zakłócał Ci wszystkie myśli?
Taki niespokojny spokój, którego nie rozumiesz
I czułeś...
Czułeś coś czego nie potrafiłeś nazwać
Miałeś tak?
Bo ja tak mam i gra we mnie muzyka
Ale gra tak głośno i tak cicho,
Że nie potrafię jej usłyszeć
Dlatego często milczę
Bo gubię się sama w sobie,
A co dopiero w świecie rzeczywistym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomiędzy

Czuję się rozbita pomiędzy jedną a drugą szczoteczką. Przemoknięta deszczem, który przytrafia się tak nagle I samotna w te noce, gdy przycho...